Четвер, 18.04.2024, 04:02
Вітаю Вас Гість | RSS

Творча майстерня вчителя

Меню сайту
Новини сайту
Надія школи
Працюємо і навчаєм
Ми навчаємося не для школи, а для життя. Сенека Молодший День, у який ви не дізналися для себе нічого нового, минув даремно. Н.С.Станіславський Щоб дитина була палко зацікавлена навчанням, їй необхідне багате, різноманітне, приваблююче, інтелектуальне життя. Сухомлинський В.
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Блог

Головна » 2017 » Травень » 29 » Технологія виготовлення виробу оздобленого аплікацією з природного матеріалу » Тема уроку. Людина, рослина, довкілля. Сам собі дизайнер
14:59
Технологія виготовлення виробу оздобленого аплікацією з природного матеріалу » Тема уроку. Людина, рослина, довкілля. Сам собі дизайнер

6 клас.

Варіативний модуль « Технологія виготовлення виробу оздобленого аплікацією з природного матеріалу »

Тема уроку. Людина, рослина, довкілля. Сам собі дизайнер

Мета:

поширення знання про різноманітність квітково-декоративних рослин, їх види, значення в житті людини;

ознайомлення з поняттями «фітодизайн» і «флористика» як провідними видами декоративно-прикладного мистецтва;

розвиток зорової уяви, увагу, естетичного смаку, творчого потенціалу,

виховання бережливого ставлення до природи.

Тип уроку: удосконалення практичних знань та вмінь.

Інструментарій уроку:

Форма уроку – інтегрований.

Модель навчання – інтерактивна.

Методи і прийоми: міжпредметні зв’язки, групова робота, дискусії,

Обладнання:

таблиці, малюнки, дидактичний матеріал;

інструкційні картки;

тестові завдання;

живі рослини;

природний матеріал;

ручні інструменти та аксесуари для практичної роботи;

ХІД УРОКУ

І. Організація учнів класу

1. Привітання

2. Перевірка готовності учнів до роботи

3. Створення позитивного емоційного настрою

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів

Вчитель: Сьогоднішній урок незвичайний. Він має ще раз підтвердити стару істину, що все в житті людини гармонійно пов’язане: явища, почуття і навіть шкільні предмети.

Ви це могли помітити на уроках природознавства, біології, адже там ви вивчаєте рослини. А сьогодні на уроці ви краще запамятаєте правила догляду за рослинами та виготовите незвичайні речі власними руками з них. Вашими поробками ви можете прикрасити інтерєр свого будинку.

Повідомлення теми уроку.

Тема уроку «Людина, рослина, довкілля. Сам собі дизайнер».

Давайте разом спробуємо довести що (подискутуємо):

  • людина не може прожити без квіткових рослин;
  • рослини можуть допомогти тим, хто хоче про когось дбати;
  • рослини – це розкіш, доступна кожному;
  • рослини – радість наших очей;
  • рослини – це простір для творчості і прояв ваших здібностей;
  • рослину можна виростити в якості подарунка своїми руками до будь-якого свята.

IІІ. Актуалізація опорних знань

Озирніться на рослини, які знаходяться в цьому кабінеті, саме ми з вами їх пересаджували, розсаджували і доглядали.

Яке значення квітів у житті людини?

Вчитель біології. А чи памятаєте ви правила догляду за рослинами? (тест на картках). Цікавинки по догляду за квітами.

ІV. Вивчення нового матеріалу

Вчитель географії (виступ про цікаві квіти різних країн)

Вчитель: А чи хотіли б ви дізнатися, що означає «фітодизайн»?

«Фіто» – рослина, «дизайн» – це проектування, мета якого – створення комфортних умов середовища навколо людини.

А фітодизайн – це проектування всього, що пов’язане з рослинним світом: інтер’єру приміщень та ділянок території.

А чи можете ви пояснити, хто такий дизайнер?

Дизайнер – це нова професія, представники якої займаються художнім оформленням.

А чи можуть вони обійтися без рослин у своїй роботі?

Отже, рослини – це доступна розкіш, якою можна прикрасити все навколо.

Основні принципи фітодизайну:

  • краса
  • зручність
  • незвичайність

Вчитель: Окремий напрямок фітодизайну – це флористика – вид декоративно-прикладного мистецтва, у якому витвори мистецтва створюються із засушених рослин, листя, трави, квітів, насіння рослин та іншого природного матеріалу.

В нашому селі живе незвичайна людина – Мірошник Ольга Валентинівна. Вона малює і фарбами, як художник, а пелюстками квітів, травинками, насінням, природним матеріалом. Вона підготувала поради для нас.

Вчитель. А чи знаєте ви легенди про квіти?

Легенда. Назва квітки "гіацинт" з грецької означає "квітка дощів",але греки одночасно називали його

квіткою печалі і ще"квіткою пам'яті" про Гіацинта.

Юний син царя Спарти Гіацинт був такий прекрасний,що затьмарював

красою навіть богів-олімпійців.Красивому юнакові допомагали бог південного вітру Зефір і Аполлон. Часто відвідували вони свого друга наберегах Эврота в Спарті і проводили з ним час, то полюючи в лісах, що густо розрослися, то розважаючись спортом, в якому спартанці були незвичайно спритні і майстерні.

Одного разу Аполлон і Гіацинт змагалися в метанні диска. Все вище і вище здіймався бронзовий снаряд, алевіддати перевагу

кому-небудь із спортсменів було неможливо - Гіацинт ні в чому не поступався богові.

Напружуючи останні сили, метнув диск Аполлон під самі хмари, але Зефір, побоюючись поразки друга, так сильно подув, що диск несподівано ударив в обличчя Гіацинту. Рана виявилася смертельною. Аполлон, засмучений смертю юнака, перетворив краплі його крові на прекрасні квіти, щоб пам'ять про нього вічно жила серед людей.

V. Фізкультхвилинка

VІ. Формування практичних умінь і навичок

А тепер запрошуємо вас створити диво своїми руками.

Практичну роботу ми розпочинаємо,

Завдання за групами обираємо.

- А яку назву мають ваші групи?

(«Чорнобривці», «Мальва», «Ромашка», «Барвінок»)

Сухоцвіти красою та привабливістю не зможуть перевершити живі квіти, але здатність тривалий час зберігати колір та привабливий вигляд дає змогу робити з них цікаві і справді казкові композиції. Давайте разом зробимо з них сувеніри для нашої оселі та будемо дарувати радість іншим. Фантазуйте, вигадуйте.

Практична робота (диференційована)

1. Аналіз завдань практичної роботи

Мета практичної роботи - створити композицію з сухих рослин, які ми збирали і сушили влітку в таборі. Ваше завдання: скласти букет, дати йому назву і підготувати маленьку презентацію своєї композиції. По закінченні роботи ви оціните роботу інших груп.

2. Забезпечення необхідними матеріалами та інструментами.

3. Правила техніки безпеки, організації робочого місця та санітарно-гігієнічні вимоги під час виконання завдань практичної роботи.

4. Самостійне виконання завдань практичної роботи за інструкційними картками.

5. Контроль учителя з метою виявлення недоліків у знаннях та вміннях учнів.

6. Поточний інструктаж (індивідуальний, груповий).

7. Самоконтроль та взаємоконтроль учнів.

8. Підведення підсумків практичної роботи:

- демонстрація кращих робіт;

- аналіз недоліків у роботах та шляхи їх усунення;

- презентація композиції

- оцінювання завдань практичної роботи.

VІІ. Оцінювання учнів.

VІІІ. . Підсумок уроку. Рефлексія.

Вчитель: Давайте разом подумаємо, чи справдились наші очікування? Чи всього ми досягли, що хотіли?

  1. Що нового дізналися на уроці?
  2. Чого навчилися? Яку роботу виконали?
  3. Чи сподобалися вам ваші вироби?
  4. Де ви плануєте використати свою роботу?

ІХ. Домашнє завдання.

На вибір. Підібрати легенду або розповідь, про квітку на честь якої у вас була названа команда.



 

Категорія: Конспекти з трудового навчання | Переглядів: 388 | Додав: hraisa660404metaua | Теги: Аплікація із сухого листя | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Народження сайту
11 лютого 2017 року
Моя Батьківщина
flag-ukrainy-animatsionnaya-kartinka-0015 Моя Україно прекрасна, пісень і волі сторона. Олександр Олесь
Щорічні конкурси
Календар
«  Травень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Вхід на сайт
Пошук