Меню сайту
Новини сайту
Надія школи
Працюємо і навчаєм
Ми навчаємося не для школи, а для життя.
Сенека Молодший
День, у який ви не дізналися для себе нічого нового, минув даремно.
Н.С.Станіславський
Щоб дитина була палко зацікавлена навчанням, їй необхідне багате, різноманітне, приваблююче, інтелектуальне життя.
Сухомлинський В.
Онлайн друкування
|
Робота ШМО класних керівниківЩоб дитина була палко зацікавлена навчанням, їй необхідне багате, різноманітне, приваблююче, інтелектуальне життя. Сухомлинський В.
Керівник методичного об’єднання - Школьна Раїса Миколаївна що входять до складу методичного об'єднання класних керівників: 1. Боброва В. М. - класовод 1 класу. 2. Ярошенко Т. Ю. – класовод 2 класу. 3. Кісільова Г. В. – класовод 3 класу. 4 . Комарніцька Н. В.- класовод 4 класу. 5. Школьна Р. М. - класний керівник 5 класу. 6. Череп І. В. - класний керівник 6 класу. 7. Гладких О. М. - класний керівник 7 класу. 8. Пилипова Л. М. - класний керівник 8 класу. 9. Толмачевська В. І. - класний керівник 9 класу, голова ШМО 10. Каляма В. С. - класний керівник 10 класу. 11. Гудзь А. Я. - класний керівник 11 класу.
Проблемна тема Шляхи розвитку творчого потенціалу класного керівника у роботі з батьками учнів
Формування професійного співтовариства класних керівників, здатних на засадах інтеграції, застосуванні сучасних виховних технологій та співпраці з батьківською і місцевою громадськістю забезпечувати новий рівень виховання. Кредо: Якщо хочеш змінити світ на краще, зберегти його чисту красу, незайману святість, починай це робити із себе не завтра, а сьогодні, з цієї хвилини.
Завдання ШМО 1. Постійно брати участь у роботі школи передового, перспективного і новаторського педагогічного досвіду. 2. Ознайомитись із творчими лабораторіями учителів-новаторів шкіл району та області. 3. Стежити за новинками в педагогічній літературі, вивчати і впроваджувати в своїй роботі досвід колег. 4. Приділяти більшу увагу проблемам молодих класних керівників, їх адаптації до шкільного життя. 5. Посилити індивідуальну роботу з дітьми, схильними до правопорушень. 6. Приділити особливу увагу організації роботи з обдарованими дітьми. 7. Працювати над створенням оптимальних умов для розвитку обдарованих дітей, забезпечення їх самореалізації. 8. Спрямувати роботу класного керівника для формування спільної програми дій школи і сім'ї у становленні юної особистості. 9. Залучити батьків до активної участі в організації і проведенні позакласних заходів. 10. Виховувати інтерес до вивчення рідного краю, почуття патріотизму. 11. Працювати над вдосконаленням та розвитком системи учнівського самоврядування. 12. Формувати життєтворчу юну особистість шляхом впровадження основних принципів особистісно- орієнтованої освіти. Інформація про вчителів - членів ШМО класних керівників. Вивчення, узагальнення, поширення і впровадження передового педагогічного досвіду. Перелік проблем для самоосвітньої роботи. План роботи на 2017 - 2018 навчальний рік.
|
Народження сайту
11 лютого 2017 року Корисні сайти
Календар
Пошук
Архів записів
Друзі сайту
|