ПЕРЕДМОВА
Одне з головних завдань сучасної педагогічної освіти - формування ви
сококваліфікованого, компетентного, конкурентоздатного учителя, без якого неможливо здійснювати модернізацію середньої освіти в школі третього тисячоліття. У сучасних умовах на передній план висувається професійна компетентність учителя, його здатність постійно учитися, його прагнення до самовдосконалення. Педагогові необхідно бути освіченою людиною в галузях культури, педагогіки, психології і конкретної методики. Без цих знань учитель втрачає професійні якості, і головні з них - здатність до педагогічної творчості, зацікавленість в удосконаленні своєї майстерності.
У національній доктрині розвитку освіти зазначається, що «в Україні має стверджуватися стратегія прискореного, випереджувального інноваційного розвитку освіти і науки: повинні забезпечуватися умови для розвитку, самоствердження і самореалізації особистості протягом життя».
Важливе місце відводиться модернізації післядипломної освіти, яка дає можливість постійно поновлювати та поглиблювати загальні й фахові знання та вміння. Змінюється і стратегія роботи, вона націлена не стільки на забезпечення функціонування системи освіти, скільки на її розвиток, що передбачає зміну ретрансляційних завдань на дослідницькі, на виявлення освітніх потреб, вивчення специфіки освітніх процесів у системі післядипломної освіти.
Навчальний процес у системі післядипломної педагогічної освіти побудований таким чином, щоб зміст навчання і шляхи досягнення цілей процесу підвищення кваліфікації слухачів відповідали б індивідуальним фаховим потребам і можливостям педагогів.
Курси підвищення кваліфікації при Миколаївському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, з одного боку, є нормативною складовою атестації педагогічних працівників, з іншого – виконують функції школи фахової майстерності. Цим зумовлена структура навчальних програм, а також зміст лекційних, семінарських та практичних занять. Специфіка організації роботи з педагогічними працівниками залежить від особливостей кожного навчального предмета чи напряму діяльності.
Виконання курсової роботи – головне в самостійній роботі слухачів під час курсів підвищення кваліфікації. Її рівень і якість – основний показник успішності підвищення кваліфікації спеціаліста.
Звіт про курсову перепідготовку
Очно-дистанційні курси
І семестр курсів (18 – 22 квітня)
- Вступна бесіда. Ознайомлення із спицифікою проведення курсової перепідготовки. (Компанієць В.Г.)
- Здоров’я людини. (Єрмілов В.С.)
- Методичні підходи до організації сучасного уроку.
(Капустеринська Т.Д.)
- Організація діяльнісного підходу на уроках трудового навчання (Стойкова В.В.)
- Знімання мірок. Пошиття поясного виробу. (Лазаренко А.А.)
- Технологія вирощування та збереження лікарських рослин. (Мироненко І. В.)
- Атестація педагогічних працівників. (Джумська Л.В.)
- Технологія виконання електротехнічних робіт. (Лєскович О.В.)
- Вхідна атестація.
- Вітамінізація харчування. (Самойленко М.О.)
- Характеристики базових та варіативних модулей. (Компанієць В.Г.)
- Ключові компетенції як основа стандарту сучасної освіти.
(Шевченко О.А.)
- Квілінг. Практичне заняття. (Сидор О.М.)
- Ознайомлення з правилами роботи на платформі. (Захар О.Г.)
Робота між семестрами
- Скласти три конспекти уроків різних типів. ( здати Капустеринській Т.Д.)
- Скласти чотири конспекти різних типів. (здати Стойковій В.В.)
- Розкрій та пошив жіночого поясного виробу (шорти).
- Дослідження роботи побутових електричних приладів. Виготовлення електроприладу. (здати Лєскович О.В.)
- Виготовлення листівки технікою квілінг.
- Підготовка до майстер-класу «Я роблю так».
ІІ семестр (19 – 23 вересня)
- Ефективні форми навчальної діяльності учнів при вивченні модуля «Технологія електротехнічних робіт» (Лєскович О.В.). Залік.
- Ключові компетентності як основа стандарту сучасної освіти. (Шевченко О.А.)
- Творчий проект у системі уроків трудового навчання та технологій. (Компанієць В.Г.)
- Комунікативні компетенції в професійній діяльності педагога. (Кунашенко О.В.)
- Нещасні випадки. Перша допомога при нещасних випадках. (Єрмілов В.С.)
- Конфлікти. Види конфліктів, способи їх подолання, вплив конфліктів на здоров’я. (Півень Г.Г.)
- Діяльністний підхід у викладанні трудового навчання, технологій. (Стойкова В.В.). Залік.
- Робота на платформі «ДН Moodl» (Захар О.Г.)
- Методичні підходи до організації сучасного уроку в контексті новітніх вимог (КапустеринськаТ.Г.). Залік.
- Обмін досвідом. Майстер-клас. Підсумкова конференція.
- Нові кроки в освітній політиці України. (Веліховська А.Б.)
- Захист випускних робіт. Аналіз пошиття шорт.
- Технологія пошиття швейних виробів. (Трибухіна О.А.)
- Технологія конструювання та моделювання поясного виробу. (Трибухіна О.А.)
- Технологія вирощування та зберігання лікарських рослин. (Мироненко І.В.)
- Технологія виготовлення виробів інтер’єрного призначення. (Сидор О.М.)
|