П`ятниця, 26.04.2024, 10:58
Вітаю Вас Гість | RSS

Творча майстерня вчителя

Меню сайту
Новини сайту
Надія школи
Працюємо і навчаєм
Ми навчаємося не для школи, а для життя. Сенека Молодший День, у який ви не дізналися для себе нічого нового, минув даремно. Н.С.Станіславський Щоб дитина була палко зацікавлена навчанням, їй необхідне багате, різноманітне, приваблююче, інтелектуальне життя. Сухомлинський В.
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Звіт про курсову перепідготовку вчителів трудового навчання

  ПЕРЕДМОВА

     Одне з головних завдань сучасної педагогічної освіти - формування ви

сококваліфікованого, компетентного, конкурентоздатного учителя, без якого неможливо здійснювати модернізацію середньої освіти в школі третього тисячоліття. У сучасних умовах на передній план висувається професійна компетентність учителя, його здатність постійно учитися, його прагнення до самовдосконалення. Педагогові необхідно бути освіченою людиною в галузях культури, педагогіки, психології і конкретної методики. Без цих знань учитель втрачає професійні якості, і головні з них - здатність до педагогічної творчості, зацікавленість в удосконаленні своєї майстерності.

У національній доктрині розвитку освіти зазначається, що «в Україні має стверджуватися стратегія прискореного, випереджувального інноваційного розвитку освіти і науки: повинні забезпечуватися умови для розвитку, самоствердження і самореалізації особистості протягом життя».

         Важливе місце відводиться модернізації післядипломної освіти, яка дає можливість постійно поновлювати та поглиблювати загальні й фахові знання та вміння. Змінюється і стратегія роботи, вона націлена не стільки на забезпечення функціонування системи освіти, скільки на її розвиток, що передбачає зміну ретрансляційних завдань на дослідницькі, на виявлення освітніх потреб, вивчення специфіки освітніх процесів у системі післядипломної освіти.

         Навчальний процес у системі післядипломної педагогічної освіти  побудований таким чином, щоб зміст навчання і шляхи досягнення цілей процесу підвищення кваліфікації слухачів відповідали б індивідуальним фаховим потребам і можливостям педагогів.

Курси підвищення кваліфікації при Миколаївському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, з одного боку, є нормативною складовою атестації педагогічних працівників, з іншого – виконують функції школи фахової майстерності. Цим зумовлена структура навчальних програм, а також зміст лекційних, семінарських та практичних занять. Специфіка організації роботи з педагогічними працівниками залежить від особливостей кожного навчального предмета чи напряму діяльності.

Виконання курсової роботи – головне в самостійній роботі слухачів під час курсів підвищення кваліфікації. Її рівень і якість – основний показник успішності підвищення кваліфікації спеціаліста.


 

                       Звіт про курсову перепідготовку

                         Очно-дистанційні курси


 

І семестр курсів (18 – 22 квітня)

  1. Вступна бесіда. Ознайомлення із спицифікою проведення курсової перепідготовки. (Компанієць В.Г.)
  2. Здоровя  людини. (Єрмілов В.С.)
  3. Методичні підходи до організації сучасного уроку.

(Капустеринська Т.Д.)

  1. Організація діяльнісного підходу на уроках трудового навчання (Стойкова В.В.)
  2. Знімання мірок. Пошиття поясного виробу. (Лазаренко А.А.)
  3. Технологія вирощування та збереження лікарських рослин. (Мироненко І. В.)
  4. Атестація педагогічних працівників. (Джумська Л.В.)
  5. Технологія виконання електротехнічних робіт. (Лєскович О.В.)
  6. Вхідна атестація.
  7.  Вітамінізація харчування. (Самойленко М.О.)
  8.  Характеристики базових та варіативних модулей. (Компанієць В.Г.)
  9.  Ключові компетенції  як основа стандарту сучасної освіти.

(Шевченко О.А.)

  1.  Квілінг. Практичне заняття. (Сидор О.М.)
  2.  Ознайомлення з правилами роботи на платформі. (Захар О.Г.)


 


 

Робота між семестрами

  1. Скласти три конспекти уроків різних типів. ( здати Капустеринській Т.Д.)
  2. Скласти чотири конспекти різних типів. (здати Стойковій В.В.)
  3. Розкрій та пошив жіночого поясного виробу (шорти).
  4. Дослідження роботи побутових електричних приладів. Виготовлення електроприладу. (здати Лєскович О.В.)
  5. Виготовлення листівки технікою квілінг.
  6. Підготовка до майстер-класу «Я роблю так».


 


 

ІІ семестр (19 – 23 вересня)

  1. Ефективні форми навчальної діяльності учнів при вивченні модуля «Технологія електротехнічних робіт» (Лєскович О.В.). Залік.
  2. Ключові компетентності як основа стандарту сучасної освіти. (Шевченко О.А.)
  3. Творчий проект у системі уроків трудового навчання та технологій. (Компанієць В.Г.)
  4. Комунікативні компетенції в професійній діяльності педагога. (Кунашенко О.В.)
  5. Нещасні випадки. Перша допомога при нещасних випадках. (Єрмілов В.С.)
  6. Конфлікти. Види конфліктів, способи їх подолання, вплив конфліктів на здоровя. (Півень Г.Г.)
  7. Діяльністний підхід у викладанні трудового навчання, технологій. (Стойкова В.В.). Залік.
  8. Робота на платформі «ДН Moodl» (Захар О.Г.)
  9. Методичні підходи до організації сучасного уроку в контексті новітніх вимог  (КапустеринськаТ.Г.). Залік.
  10.  Обмін досвідом. Майстер-клас. Підсумкова конференція.
  11.  Нові кроки в освітній політиці України. (Веліховська А.Б.)
  12.  Захист випускних робіт. Аналіз пошиття шорт.
  13. Технологія пошиття швейних виробів. (Трибухіна О.А.)
  14. Технологія  конструювання та моделювання поясного виробу. (Трибухіна  О.А.)
  15. Технологія вирощування та зберігання лікарських рослин. (Мироненко І.В.)
  16. Технологія виготовлення виробів інтерєрного призначення. (Сидор О.М.)
Категорія: Мої статті | Додав: hraisa660404metaua (02.03.2017) | Автор: Школьна Раїса Миколаївна E W
Переглядів: 969 | Теги: звіт, Курси, труд | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Народження сайту
11 лютого 2017 року
Моя Батьківщина
flag-ukrainy-animatsionnaya-kartinka-0015 Моя Україно прекрасна, пісень і волі сторона. Олександр Олесь
Щорічні конкурси
Вхід на сайт
Пошук