Робота МО вчителів фізики Горохівської сільської ради
Візитна картка
Проблемне питання методичного об’єднання
Формування життєвої компетентності особистості
шляхом впровадження інноваційних технологій в процесі навчання
фізики і астрономії
Завдання методичного об'єднання
- Запроваджувати моделі організації освітнього процесу відповідно до здібностей та нахилів учнів.
- Забезпечувати умови для зростання рівня педагогічної майстерності вчителів, підвищення професійної кваліфікації, використовуючи семінари, круглі столи, курси підвищення кваліфікації.
- Вдосконалювати якість викладання предметів шляхом впровадження ІКТ.
- Розвивати пізнавальні інтереси, творчі та інтелектуальні здібності, практичні навички учнів.
- Ознайомлення із сучасними методами інноваційних технологій в науково-дослідницькій і проектній діяльності.
Напрямки роботи
- Підвищення та удосконалення науково-теоретичної підготовки вчителів.
- Організація позакласної роботи з предметів.
- Організація індивідуальної науково-методичної роботи.
- Досягнення високого освітнього рівня, розвиток дитячої обдарованості, впровадження нових методик, педагогічних інноваційних технологій.
- Пошук нових підходів до оновлення змісту освіти.
- Вдосконалення індивідуалізації, диференціації освітнього процесу.
- Підвищення рівня знань, умінь і практичних навичок учнів.
План роботи МО вчителів фізики. Засідання № 1. Серпень
І. Аналіз роботи МО вчителів фізики і астрономії Горохівського відділу освіти за 2020-2021 н.р.(Школьна Р. М.- голова МО вчителів фізики, учитель фізики Баратівського ЗЗСО І-ІІІ ст. )
ІІ. Методичні рекомендації щодо викладання фізики і астрономії в 2021-2022 н.р. (Школьна Р. М.)
ІІІ. ОБМІН ДОСВІДОМ
1. Взаємодія між учасниками освітнього процесу під час дистанційного навчання. (Кривенко Н. І. – вчитель фізики Суворського ЗЗСО І-ІІІ ст. )
2. Переваги та недоліки. Демонстраційний експеримент під час дистанційного навчання. (Мурзенко І. І.- вчитель фізики Горохівського ЗЗСО І-ІІІ ст. )
ІV. МАЙСТЕР-КЛАС
1. Сучасний урок як виклик часу. Формування ключових компетентностей учнів шляхом впровадження інноваційних технологій. (Пугач М. Л. – вчитель фізики Промінського НВК)
2. Формування в учнів умінь самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці. (Бачинська Л. Я. – вчитель фізики Новософіївського ЗЗСО І-ІІ ст.)
Презентація на серпневу конференцію